Arkadaşlar oğlum 4 ay 23 günlük ve kafa çevresi 46 geliyo doktora bugün götürdüm bıngıldağı daha tam olarak kapanmamış dedi gelişimi nasıl dedi dönüyomu die sordu dedm tam tur deil ama yan dönmeye başladı us istedi bizim gibi kafa çevresi büyük olan varmı yani cocugum genel olarak büyük zaten farkındayım ama yinede korkuyorum anneler bişey söleyin bişey olurmu😔