btlarn14 Merhaba aranızda bu damlayı kullanan ve memnun olan var mı tecrübelerinizi yazar mısınız biz de bu gün başladık ??
Gulcin05 btlarn14 biz kullandık ve işe yaradı kızım bir süre durgunlaşıyordu çok üzülüyordum ama sonrasında rahat gaz çıkarabildi
CigdeminMevasi btlarn14 kızım 4 aylık 2 şişe bitrdk üçümcü bekliyoruz şuan kızım kolik ve çok gazlı bi bebek bize tek yarayan damla bu oldu kızımı çok rahatlattı kesnlkle ben öneririm
btlarn14 Silao şırıngayla biraz midesini bulandırdı gibi geldi bana şırıngayla çekip az az çay kaşığına sıkıp öyle veriyorum
btlarn14 CigdeminMevasi evet bende aynı düşünüyorm kesinlikle biz de başladık kullanma gözle görülür fark oluyor
btlarn14 Gulcin05 2 gecedir çok zorlanıyor gaz çıkarırken değişiyor sanırım durum hiç uyumuyor 2 gecedir. Siz nasıl kullanıyorsunuz acaba damlayı günde kaç kez ne kadar veriyorsunuz ?
btlarn14 Gulcin05 günde 3 kez veriyorum 8 saatte 1 bir keresi de geceye denk geliyor mecbur veriyorum
Gulcin05 btlarn14 gece verince sıkıntı oluyor maalesef ilaç gazını çıkarttırmak için çalışıyor muhtemelen vücut da uykuya hazırlanıyor bu sefer çocuk uyumak istiyor ama uyuyamıyor ve başlıyor ağlamaya