Merhaba arkadaşlar, daha önce çok sorulmuş ama yine de danışmak istedim. öncelikle şunun farkındayım nasıl ki çift organlarımız tıpa tıp aynı değilse memeler de farklı olabiliyor 😁 bende başlangıçta bir farklılık yoktu ama bir ara sol mememde sertleşmeler oldu. Süt artırmaya çalışırken fazla arttırdım galiba. Daha sonra sıcak su kompresleriyle emzirme ve sagmayla normale çevirdim. Ondan sonra diğer meme gibi hiç olmadı. Diğerinden kendi kendine daha fazla süt akıyor ve sağınca da daha fazla süt çıkıyor. Bu durumu yaşayan var mı bir çözümü var mı merak ediyorum 🤔 ayrıca sürekli üstüm başım süt içinde kalıyor. Ya emzirirken damlıyor veya göğüs kapaginda birikiyor, egilince üstüm batıyor. Bununla nasıl başa çıkıyorsunuz 😂