Merhaba güzel anneler,bugün tam 9.aylık olduk bebeğim son 3 aydır sürekli ateşlenip hastalanıyor ayda bir ya viral enfeksiyon ya idrar enfeksiyonu.10 gün önce covid testi kanda pozitif burunda negatif cıktı sonra viral enfeksiyon diye antibiyotik kullandık.Bugün gece yine ateşli ve burun akıntısı vardı götürdük nezle olmuş bir sürü ilaç yine.Ben bebeğimi kalabalığa sokmam dışarı çıkarmam yeleksiz pandufsuz gezdirmem ağzına aldıklarını silerim bezini çok sık değiştiririm yani anlayacağınız çok dikkatli bakarken sürekli hastalanmasına çok üzülüyorum .Diş çıkarma dönemi ateşi değil çünkü daha bir tane dişinin ucu Bugün yeni Göründü o da ateş yapmadı hiç .Varmı bebeği böyle Çok hassas olup Önerisi olan 😔 bu arada evim giriş kat 15 gündür Yalova ilinde tek kombi yakan benimdir ona rağmen serin taşınacağım bu ev yüzünden daha çok hasta olur diye .