Ay-Bek Harika Haftalar uygulamasını kullanan var mı? Ücretini bir kere mi ödüyoruz yoksa her ay mı ödeniyor? Uygulamanın altında yazan yazı dikkatimi çekti. Abonelik 24 saat önce otomotik olarak yenilenir gibi bir şey yazıyor. Kullananlar gerekli buluyor musunuz? Yoksa bu atak dönemleriyle ilgili daha güzel uygulamalar var mı?
OncedenGurme Ay-Bek ben kullanıyorum. Sadece 1 kere ücret ödüyorsunuz. Bilgilenmek için güzel bir uygulama bence. Atak haftasında neler yaşayabilirsiniz, bebeğinizde ne gibi değişimler olması beklenir, nasıl daha kolay atlatabilirsiniz vs gibi bilgiler var
Ay-Bek OncedenGurme Çok teşekkürler cevabınız için. Ben de kararsız kaldım indirmekte. İndireyim o halde 🙏