Berfin988 Aptamil pregomin as ise mamanın ismi evet kullanabilirsiniz süt ve çoklu besin alerjisinde kullanılan mama.Kontrolde şayet kilosu normal ise bebeğinizin Dr mama kullanın dememiştir.yaptığınız kaşık manalarına,muhallebilerine karıştırabilirsiniz.Tek dikkat etmeniz gereken normal mama hazırlarkenki su-mama oranı ile hazırlamak bir de su ya da muhallebi çok sıcak iken mamayı eklememek,ılık olması gerekiyor