Meyramm1 Sütüm çok az 4 saatte bir sağıyorum 60 bile çıkmıyo sizce ksc saatte bi sagmalym bide kaç dakika sagmalym
Kitapkurdumom Meyramm1 4 saat cok gec canim, ben hep sagarak besledim bebegimi 2 saate bir sagim yaptim. 1 damla dahi gelse yinede 2 saatte bir yaptim
HtcMuhammed Papatyaseverr ben 2 3 haftadir sagmiyorum az geliyor diye Artmasi icin ne yapabilirim yemekle de aram yok
Papatyaseverr HtcMuhammed zaten sütün yemekle alakası yok pek fazla canım bol su içiceksin ve düzenli sağacaksın yada emzireceksin nasıl süt veriyorsan
Papatyaseverr HtcMuhammed az bile olsa sağarak çoğaltabilirsin canım sütünle beslemek istiyorsan ama dediğim gibi 2 saatte bir sağman gerekli yada 3