Şu uyuz belasından kurtulmaya çalışanlardan biride biziz 1 yaşında bebeğim ailecek mahfolduk ama en çok bebeğim kaç kere krem Kaç tedavi en son yine ailecek karışım krem sürdük ve evdeki aklınıza gelebilcek herşey yıkanıp ütülendi ama herşey yatak yorgan koltuk kurtulması çok zor bir illet bebeklerde ellerinde kafasında içi su toplayan sivilceler çıkıyor bu daha da kötü biz tedavi olduk krem temizleme bitti ama kaşıntı ara ta devam ediyor tedaviden sonra devam ediyormuş bi süre daha inşallah geçmiştir diye umuyorum çok kötü birşey sizde tez zamanda kurtulursunuz inşallah