Prensannesi22 Kızlar oglum 6 aylık ve ben hamıleyım yenıden aralarında bole az yas farkı olan bebeklerınız varmı nasıl oluyor aceba
Beren94 Prensannesi22 Emzirirken mi hamile kaldınız acaba bir de doğumdan sonra adet görüp mü hamile kaldınız yoksa görmeden mi
Beril-Beren Prensannesi22 aynı şekilde bende hamıle kaldım ama ilk bebeklerim ikizde 3. Bebişim oldu 6 aylıklardı bebişkerim hamile kaldım
Beyza1224 Bnde 8 aylikken oglum hamile kaldim benimde suan kafam karisik siz sutten kestinizmi evladnizi
Prensannesi22 Beyza1224 yok canım emıyor emzırmeyı dusunuyorum ya doktor karnındakı bebek 5 aylık olana kadar emzirmeye devam et dedi
Ecrm Prensannesi22 çok iyi vitamin takviyesi almalisnz kuzenimin bebeği damaksiz doğdu ameliyat oldu vitamin eksikliğinden olmuş