Merhaba bebeğim için sterilizatör& mama ısıtıcı arıyordum sürekli su kaynatmak çok maliyetli ve yorucu gibi geldi mamajoo nun 3-5 işlevli olanları var genelde onları görüyorum nasıl kullanan var mı? Yada başka marka tavsiyeniz olursa çok memnun olurum🙏