Zeynp- lutfen kimsenin bebeğiyle çocuğuyla kendi cocugunuzu karşılaştırmayın. Burda biri geliyor yok benim bebeğim şu kilo da ay kilolu mu ay çok mu zayıf vs vs. Genetik genler yapısal olarak her bebek farklı aynı gün aynı saat doğumlu bile olsa. Çok sinirleniyorum bu konuya. Kime ne nispeti ispatı yapılıyor onu da anlamış değilim. Zayıf olsa suç kilolu olsa suç. Benim kızım 2700 doğdu ve elime almaya korkuyordum o kadar küçüktü. Ama ne sarılık yaptım ne kan şekerini dusurdum. Direnci de bir o kadar iyiydi. Sağlığı canı yerinde olduktan sonra neyin davasi bu aklım almiyor. Kız bebekler daha minyon oluyor kemiksel yapısal olarak erkek bebekleri daha iri yapili. Sağlığı yerinde seyredip kilo alımı güzel gidiyorsa gerçekten isterse 1 kilo olsun. Burda saçma sapan kilo tartışması yapılıyor her defasında. Hakim olamıyorum kendime. Can sıkılacak bir sorun olsa neyse ama🤦🏼♀️