ElifDuru01 ben başının ucunda soğan bulunduruyorm dünde bi yerde okudum araştrmadm ne kadr doğru bilmiyorm ama denedim benim hoşuma gitti gerçktn yarım limon vardı içğne tuz serpip koydm kokusı gerçktn çok rahatlatıyo rahat nefes almamızı ve rahat uyumamızı sağladı bir de ben hasta olmasın diye hergün küçük bardakla ıhlamur demleyip içiyorm bin şükür kızım 8 aylık iki kere hasta oldu oda diş gribiydi zaten diş çıkardı, bol bol da su veriyorum bide ben hiç ilaç kullanmadım bebeğime elimden geldiği kadar eski usul bitkisel şeylerle besliyorm ve koruduğuna da inanıyorm ama tabi bebeğe göre değişir bunu atlamamk gerek😉 inşallah hasta olmaz kuzun geçici bişeydr🙏