ogan 2 hafta oldu spinal sezaryenle doğum yaptım. Bu ağrılar sancılar ne zaman geçiyor? Bebeğimle ilgilenmekte çok zorlanıyorum :(
Ebrarveannesi ogan 5 ay oldu ikinci sezeryanimi yapalı ağrım hiç geçmedi randevu aldım doktora görüncem sanki sezeryan yerimde balık var içinde oynuyor pıt pıt atıyor bazen öle bı ağrı giriyor ki dayanılmaz hale geliyor
Ttazeanne1 ogan bana doktorum direk korse tak dedi. Korse takınca daha rahat hareket etmeye başladım. Ve en başından beri çok yavaş hareket ediyorum. Bu fayda sağlamış olabilir.