Eline çıngırak veriyorum mesela çok heyecanlanıyor alıyor elinden düşünce çıldırır gibi ağlıyor. Deminde altını değişirken ıslak mendile aynısını yaptı. Mızmızdı eline almaya çalışıyordu. Bende tutmaya çabalasın dedim tuttu elinden düştü nasıl ağlıyor. Mos mor oldu şu an altında sadece bezle emziriyorum üstünü bile giydirmedi hatta sinirinden memeyi bile zor aldı. Neden bu kadar sinirleniyor bi fikriniz var mı 😔 bebeğim 5 aylık bu arada