hayalperestbirealist Deletedmom4440 aynı şeyleri yaşadım. Okuyunca o günlere gittim bi 🙄 neden oldu hala hiçbir fikrim yok ama kendiliğinden geçti. Yanıma yatırıp emziriyorum ben sarılıp uyurdu bana normalde ama o dönem yüzümü göresi yoktu geceleri 😂
Deletedmom4440 Mom091 mesela 11 de uyursa 1 de uyanır ağlar normalde aldığım zaman susar sakin olur ama 3 gündür babası alırsa susar beni görünce ağlamaya başlıyor
Mom091 Deletedmom4440 korkuyor bence uykusunda. Yanına ilk sen koşuyorsundur. O an korkulu olduğu için sana daha çok tepki veriyordur belkide. Bir daha olursa ilk babası gitsin yanına bakalım hemen susacak mı
Rzgr Deletedmom4440 dönemsel bir durumdur. Zaman zaman bebeklerde olabiliyor. Gun icinde izledigi birseylerden etkilenmiste olabilir.
Vera1810 Deletedmom4440 1 inci yaş atak dönemi canım kızım 3 4 gun sonra 13 aylık olacak hala aynı ama bi tık azaldı her dk aglaması
nurarslnn Deletedmom4440 ya atak dönemidir ya da meme reddi yaşıyordur. Biz meme reddi yaşarken öyleydik ya
Mom091 Deletedmom4440 rica ederim canım benim❤️ Korkma bazen bebekler yapıyor böyle. Benim kız da 1 yaşına yakın yapmıştı. 4 gün her uykusunda çığlık çığlığa uyandı. Sonra geçti çok şükür
Poncikbirannis Deletedmom4440 belki uyandırılmak istemiyordur uyandırma deliksiz uyur insallah. Artik kes hem zaten gece beslenmesini
elif-emirinannesi Deletedmom4440 acaba emzirme pozisyonundan dolayı mı ağlamaya başlıyor. Benim oğlan da bazen emzirme pozisyonu ile kucağıma alınca sürekli ağlar ne yapsam susmaz sesimi biraz yükseltip öyle sakinleştirim. Tabi 7 aylık. Çok geçmiş olsun canım ☺️
Deletedmom4440 elif-emirinannesi çok teşekkür ediyorum alakası yok ya alıp sakinleştirmek istesem bile ağlıyor