Birbitannesi sadece doymak
icin emmezler. Daha çok ufak anne kokusu ister, güven ister, rahatlamak ister, gaz çıkarmak ister, yarının sütünü sipariş vermek ister o yüzden memeye yapışır. Emzirip üstüne mama versen yine alır sen doymuyor diye düşünürsün aslında doyuyor ama Japon baligi gibi ne kadar versen yer. Bence kilo alimi varsa ve çiş de yapıyorsa mamaya tekrar düşmeyin. Sütünüz gayet yeterli