Melekler Kızlar adetliyken belim karnım çok agrıyor ya sizde de öyle oluyor mu neler yalıyorsunuz ilaç içmek istemiyorum keser diye
Ssultannn Melekler doğum kontrol hapına başlamadan benimde çok şiddetli karnım ağrırdı ona rağmen ilaç içmezdim sıcak bişeyler iç sıcak su torbasıda iyi geliyor bide karnımı sıkı sarıyordum zararlımı bilmem ama bana iyi geliyordu sıkıca sarınca 🤷🏻♀️
extraordinarymom Melekler cam şişeye sıcak su koyup kumaş sarıyorum etrafına tam bacak arama alıp öyle oturuyorum baya rahatlatıyor