Hilfa Şuan 17 aylık oğlum var ve yeniden hamile olduğumu öğrendim.bu durumu yaşayan anneler bana verebileceğiniz herhangi bir tavsiye varmı?
zezeeyyy Hilfa oğlum 15 aylık emziriyorum 13 haftalıkta hamileyim ebem emzirebileceğimi söyledi beslenmemize dikkat etmemiz yeterli ve de bol su
Mickeymouse44 Hilfa hayırlısı olsun bebeğiniz bişey sprucam bende size nadıl anladınız hamile olduğunuzu benim adetimde 9 gün geçikti 5 gün geçikmede test yaptım bişey çıkmadı acaba testi sabah mı yapmam gerek
Alpingo Hilfa gebeliğinizin 7. Ayına kadar öneriuolar 8. Ay gibi kolostrom üretmeye başlıyor vucudun o da doğcak bebişin haklı o yüzden emzirmeye devar edebilirsin canım,sadece gebelikte tehlike varsa emzirmeyi önermiyolar
zezeeyyy Hilfa valla oğlumun bırakmaya niyeti yok o bırakana kadar diyordum ama çözüm arıyorum illaki bırakacak
Hilfa Mickeymouse44 teşekkür ederim.oğluma hamileykenki gibi mide bulantım oldu birkaç gün ondan şüphelendim.beklediğim adet günümde test yaptım çift çizgi çıktı
Tuba Hilfa Tandem emzirmesi uygulayabilirsiniz. Benim oğlum sütün tadı değiştiği için 7 haftalık hamileyken kendisi emmeyi bırakmıştı.