Arkadaşlar iki gün önce corona testimin pozitif olduğunu öğrendim bugün kızmda bazı döküntüler fark ettim doktorumuz test yaptırın dedi acaba testi pozitif olup bebeğinde böyle bir şey yaşayan var mı sağlıkçı arkadaşlar evden de çıkamıyoruz götüremedik doktora acaba başka bir şey mi lütfen yardımcı olun bu arada kızım 21 aylık