Yelizdemir kizim yeni 10 aylik oldu. sabah kalkinca 210 cc mamasini iciyor. 1 saat sonra kahvaltiya oturuyoruz hep beraber. hergun 1 yumurta yediriyorum. bazen omlet , bazen pankek , patates tostu, menemen yada patatesli yumurta falan yapiyorum. haslanmis yumurtayi sevdiremedim malesef. o yuzden bu alternatifleri yapiyorum. yaninda 1 cay bardagi ihlamur iciriyorum biraz peynir 2 adet yesil zytin ve salatalik vriyorum. yedigi kadsr zorlamiyorum. oglen uykusundan kalkinca bazen corba bazen yulaf ezmeli meyve falan veriyorum.corba olarak tavuk suyuna tel sehriye , brokoli corbasi , balkabagi corbasi , tarhana corbasi , mercimek corbasi yapiyorum genelde. 2. uykusuna yatmadan 210cc mama iciriuorum. son uykusundan kalkinca zaten aksam uzeri oluyor aksam yemegi yiyoruz. kofte , balik , sebze turlusu , semizotu , bezelye , kuru baklagil , pirinc ya da bilgur pilavi, tavuk , brokoli karnihabar vs yani ne varsa o gun yediriyorum yaninda da mutlaka yogurt. aksam yatmadan oncede 210 cc mama icip uyuyor. gunluk beslenme rutinimiz bu sekilde.