Ilkana Ek gidaya 6 aya girildigindemi yoksa 6 ayin sonundami baslamaliyim ve nasil baslamam gerek?? Yardim edermisiniz 🥺
Gulten20 Ilkana 6. Ayın başında başlanıyor bazı doktorlar bebeğe göre 5. Ayda da başlatıyor. Doktorumuz yoğurt ve meyve suyuyla başlattı bize. İlerledikçe çorba ve kahvaltıda ekledik öğünlerimize.