Mom93 Ben klasik tartiyla tartiyodum sonuç hep yanlış çıkıyordu dijital tartı aldım bugün kendisini oturtunca sonuç farklı kucağıma alıp bakınca farklı çıktı hangisi doğrudur sizce?
eylulbebesi Mom93 doktorda ölçtürdüğünüz gün karşılaştırma yaparsanız hangisinin doğru olduğuna karar verirsiniz 🙃 ben kucağımda tartarak karşılaştırdım doğru çıktı
Deletedmom_9857 Mom93 ben kucağıma alarak ölçülüyordum Kendi doktorunun ölçtüğü ile ayni çıkıyordu öyle deneyin birde
Eternity Mom93 Oturtunca doğru çıkmaz. İki ayağı tartının yan kesimlerinde olması gerekiyor çünkü, digitallerde öyle çünkü. Kucağınıza alıp ölçüm yapın
Mom93 Neib 300 gram kadar fark etti sadece beziyle tarttim. Oturduğu zaman kilosu daha yüksek çıktı. Kucağımda tarttim 300 gram daha az çıktı
Mom93 eylulbebesi tartıyı yeni aldım doktor kontrolüne daha var merak ettim kullananlar varsa diye. Dijital tartı da kucağa alınca doğru çıkıyor dimi doktorun tartisiyla
Mom93 Deletedmom_9857 kucağa da aldım kendisinide oturttum ikisi de farklı çıktı kucağıma aldığım zaman daha az kendisini oturtunca daha çok çıkıyor
Neib Mom93 kucakta nasıl oluyor canım şu hastanedekilerden değil mi seninki benimki aynı o modelden,önceleri yatar pozisyonda tartıyordum artık hiç durmuyor üzerinde o yüzden oturtarak tartıyorum,yatarken de otururken de aynı çıkıyor değer