Aliarslanm Kızlar merhaba bir konuda fikrinize ihtiyaç duyuyorum bebeğim az önce yatağımın üzerinden düştü önce komidine düşmüş ordan yere yerde ağladı sonra ben kucağıma aldığımda gülümsemeye normale geri döndü. Yanağında hafif morluk kafa arkasında biraz bir şişlik oluşmuş sizce bir şey olmuşmudur. Uyutmuyorum suan gözlemliyorum halinde bir sorun yok gözlerinde bir sorun yok ama sıkıntımdan bitmiyor korku içerisindeyim bilgisi olan fikriyle yardımcı olursa çok sevinirim
mayispapatyasi Aliarslanm kafa arkasındaki şişlik beni korkuturdu acikcasi, bir doktora götürmekte fayda var bence
Sevgilimmm Aliarslanm kafada şişlik olması beklenecek bir durum mu ? İmkanınız varsa doktora götürün. İlla bişey olacağından değil ama yine de içiniz rahat eder, geçmiş olsun
2papatya Aliarslanm düşer düşmez kusması oldu mu? Kucağınıza almanıza rağmen ağlama devam etti mi? Allah korusun gözlerinde normalden farklı değişiklik var mı? Bide çocuğun vücudunu el yordamıyla dokunarak ağlama tepki vs var mı bakmanız yeterli. Bide 2-3 saat uyutmayın. Bizim de başımıza geldik doktor bunları sormuştu
mamAras Yani ben öyle bir durumda acilen doktora götürürdüm ancak göz kayması, kusma ve uyku hali varsa endişelenmelisiniz, ama belki belirti vermeden sert düştüyse iç kanama olabilirmi hiç bilmiyorum. Tedirgin etmek istemem ama doktorunuza sorun yinede
Defneannesi_ Aliarslanm aynısı başıma geldi kizim yataktan düştü , doktora gittik hemen çünkü ayağına basmiyordu alçıya aldılar bir hafta. Gözlemleyin tabiki ama kafa arkası şişlik önemli olabilir. Doğmadan önceki bıngıldak yeri arkada bulunur bu yüzden bence doktora götürün imkanınız varsa
Damladamla1 Aliarslanm kafasına ve yanağına zeytin yağı sür canım daha çok şişip morarmasın. Benim kızımda 1ay önce yataktan düştü bi sorun yoktu ama içim rahat etsin die hastaneye gittim tomografi çektiler birşey çıkmadı şükür. İçin rahat etsin die bi doktora göster istersen
Aliarslanm Damladamla1 buz koydum suan indi vücuden bir kötü refleksi olmadı suan keyfi yerinde normal halinde içimin rahatlaması için gitmek istiyorum ama doktorla iletişim kurduğumda belirti söyleyip Belirti görmediğimde gelmene gerek yok diyor çünkü bulunduğum şehir de yoğunlukla covid olduğu için getirmemi önermiyor
Linaaaammm Aliarslanm bence ne olursa olsun doktor götür komidine çarpmış sonuçta genelde o tepkiyi verirler biz kardeşimizi düşürdük öyle fark etmedik bebekken 2 gün sonra fark ettik kafa iyice şişmiş ve doktora gittiğimiz de kafa taslağında çatlak oluşmuş dedi 10 gün kadar hastanede kaldık umarım çok büyük bi sorun yoktur böyle bi durum da doktorlar gene de filme almak istemiyorlar ilk sordukları şey kusma oluyor mu diyorlar istersen biraz daha gözlem sltında tutabilirsen her hangi bi terslik farkedersen götür yada için rahat etmiyorsa hemen geçmiş olsun ☺️
MasalsMommy Aliarslanm Kafası şişmiş diyorsunuz, bir doktora götürün bence acilen bir şey yoksa bile içiniz rahat eder
Masalmeva Aliarslanm benim kizimda kafasina ayakli masa dusurmustu sisti ama bsey olmadi cnm bi sorun gozukmuyosa hareketlerinde sorun olmz ama kusma goz kaymasi fln olursa gotur gecms olsun