Selam kızlar. Ben emzirmiyorum ve doğumdan 4 ay sonra regl oldum. Bugün 17. Günüm bu süre normal mi sizce ? İlk 3-4 gün lekelenme şeklinde oldu sonrasında 1 hafta falan ilk gün gibi yoğundu. Şimdi yine lekelenmeden bi tık fazla. Dün bitmişti. Sabah klktığımda gene vardı kanama .Siz nasıl yaşadınız acaba ?