Kızlar bebeğim için 6-9 ay kıyafet almam gerekiyor, konu şu ki nasıl alayım kafam karıştı. Tulum mu alt üst takım mı daha kullanışlı olur, herşeyin kolu uzun geliyor, sizin de öyle mi kolu manşetli olanlarda kalın oluyor nasıl bir yol izlediniz tıkandım kaldım. Ayrıca pamuklu uzun bodyler çok mu ince kalır ev merkezi ısındığı için hep sıcak oluyor. Durumu çözebilen varsa tecrübesini rica ediyorum. 🌸🌸