Kızlar merhaba
doğumdan 6 ay sonra epilasyona başladım, ( koltuk altı, genital, bacak ) 10 gün sonra son seansım olacak. ( 8 seans almıştım ) fakat 7. Seansımı yaptırdıktan sonra aşırı derece koltuk altlarım kokuyor. Asla ama asla ter kokmayan bi insanım. Terlesem bile terim kokmazdı. 16 aylık oğlum var ona rağmen hergün duş alıyorum. Bu durum beni çok fazla rahatsız ediyor tabi.. epilasyon sonrası böyle bi şey yaşayan var mı ? Ya da böyle bi durumda önerebileceğiniz bir şey ?