Mlkrnfl Bebeğim 4 aylık ve sürekli çığlık atma modunda 🤭 huysuzluk çığlığı falan değil. Acaba sesini keşfettiği için mi yoksa başka nedeni var mıdır ? Doğal mı bu çığlıklar 🙈
Azatsmommy Mlkrnfl bizde 4 ay 15 gğnlüpüz sürekli öyle canım özellikle koynuma Yüz üstü yatırdıgm zaman sürekli cıglık atıp duruyor sinirden degl ama sanırım sesini keşfediyorlar
acimavi Mlkrnfl doğalmış😁 benim kızım da 4 aylık oldu olacak, enerjikken nadiren kısa çığlık atmaya başladı, çok hoşuma gidiyor o heyecanı😍
2papatya Mlkrnfl ikizlerimin biri de yeni kesfetti o çığlığı 1 aydır filan çığlık atıyo ikizi de korkup yan yan bakıyo çok komikler 😂
Busrakavak Mlkrnfl ses keşfi yapıyordur gelişimin güzel olduğunu gösterir bırakın istediği kadar çığlık atsın ve sürekli konuşun daha çok farklı sesler çıkarıyorlar 😊