Prensess_annesii doktorunuz risk görmediyse perinatolog bakmaz devlette. Ona göre öncelik tanıyor doktor zaten.
benim de gebeliğim riskliydi. Gebeliğimi bilmeden doğum kontrol hapı kullanımı, antibiyotik kullanımı, röntgen çekimi vs olmuştu. Devlet hastanesindeki doktor direkt öncelik tanıdı, ona göre alan açtı öyle hatırlıyorum. Randevu alabildim ama çok ileri tarihliydi. Ben de direkt perinatoloğu olan özel bi hastaneye gittim.