Zisan14 bizim bulunduğumuz bölge Ankara , ebemiz benim buradaki bebek sayıma kadar aşı geliyor dedi. Hatta bu gidişimde anlattı, il dışından misafir olarak gelen biri yaptırmak istemiş ama ebemiz sayılı bu aşı anca buradaki bebeklerime yeter demiş ve kendi kayıtlı oldukları yerde yaptırmaları gerektiğini söylemiş. Doğru olan da bu zaten. Sen sağlık ocağına sor, sayılı geliyor aşılar bilemedim şimdi neden yapılmadığını