minikailemmm Batininannesi adetten 3 gün önce 5 liralık test alıp yaptın hemen cıkmıstı sizinde keşsn cıkar varsa
Defneligunlerrr Batininannesi ben 3 gün geçince yapmıştım baya belirgin çıkmıştı çizgi. Bence gayet net sonuç alırsınız. Varsa net çıkar.
Batininannesi Teşekkür ederim hepinize bu akşam yapıcam allah herkesin gönlüne göre versin Kusannesi Happygirl8 Wolverine Defneligunlerrr minikailemmm