Cigdemcey Kızımın üste 4 alta 2 dişi var bugun baktım üstte köpek dişlerinin yeri beyazlaşmış Altan gelen giden yok hiç normal mi bu normalde Altan çıkması lazım değil mi yan dişlerinin ?
hunilimomm Cigdemcey normal bence benim kızım da öyle oldu kopek dişleri bi üst bi alt sırası yok kafasına göre çıkıyor sanki 😂😂
Defnemm22 Cigdemcey ben diş hekimi asistanıyım heryerden diş çıkabilir önemli olan nerden çıktığı değil Bi şekilde çıkıyor olması 😊
Cigdemcey hunilimomm aynen canım bende dedim neden böyle netten falan baktım alt yanlar çıkması lazımmış falan 😂 dedim bizde mi anormallik 😂
MES12 Cigdemcey gayet normal canim benim oğlumun ilk dışı usten çıktı ustelik ilk disimizi 1 yasini gectikten sonra cikardik