Herkese merhaba. Kızım 21aylık ve dişlerinde sararma başladı. Üst dişinde beyazlama vardı ama şuanda geri kalan bütün dişleri sararmaya başladı. Başına gelen var mı. Diş fırcası veriyorum ama kendi çapında fırçalıyo düzgün fırçalayamıyo. Antibiyotikte geçen hafta ilk kez kullandık. Bikere kullanmaktan olmaz diye düşünüyorum. Bilen başına gelen varsa ne yapmalı söyleyebilir mi