Nalanylmz merhaba,kızımın çok ileri boyutta olmayan yumurta alerjisi var. 9.ay aşısı olan kızamık şuan isteğe bağlıymış,kızım 9 aylıkken sağlıkocaklarında aşı tedarik edilemiyordu ve haliyle yapılmadı.
geçen hafta 1 yaş aşısı olan KKK yı olduk.sağlık ocağındaki hemşireler,kendi doktorumuzda yaptırmamızı istediler.Tam teşekküllü kliniği olan doktorumuz aşıyı yaptı ve çok şükür bebeğimin vücudu herhangi bir reaksiyon göstermedi.
kesinlikle acil müdahale ekipmanı olan bir hastane veya klinikte yaptırmanızı öneririm.alerjinin dozuna göre reaksiyonlar değişebiliyormuş.