Egeannesi1509 canım gaz ilaçları veriliyor bebeklere,içlerinde neler neler var.Biçok yağ karışımı var o gaz ilaçlarının.Ama eğer hakiki zeytinyağı varsa ilaca fln gerek kalmıyo şükür ki benimde bebeğim 2 aylım,az önce sadece 1 çay kaşığı verdm,kaşığıda doldurmadım tam.Yaklaşık 1 saat oldu,kızımın tüm gazı çıktı ve şuan mışıl mışıl uyuyor şükür.Doğal değilse yağıın verme,ama doğal zeytinyapı ise ver korkma🙏🏻🌸