Merhaba hanımlar ek gıda dönemine geçtik bi iç haftadır tadımlar yaparak ilerliyoruz ama artık beni emmek istemiyor 6. Aydan sonra da meme reddi olur mu bilmiyorum sadece geceleri emiyor 😞bunu bi tek ben mi yaşıyorum nerede yanlış yapıyorum bilmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim