Kızlar bebeğim 13 aylık gündüz tek uyku yapıyor oda yarım saati geçmez bazen 5 dk uyur beşiğinde ağlar uyandığı gibi direk ayağa kalkıyor ya varmı böyle birşey gece bizle yatıyor beşikte sanki diken var koyar koymaz basıyor çığlığı ya bu uyanınca ayağa kalkmak nedir artık çıldırıcam gerçekten bıktım yani😓