merhabalar üç ay kontrülünde bebeğim çok az kilo almış her ay 1 alırdı,yarısı kadar anca almış.Bir dahaki ay iyi almazsa müdehale edebiliriz,sütün mü azalıyor demişti.Tanziklide sütüm ama be yapmalıyım sizce kaşık biberon aldım şimdi üç saatte bir 100 cc 120 olursa iyi olur dedi artık sağıp öyle vermeyi düşünüyorum sizin başınıza geldimi ne yaptınız?