Arkadaşlar bugün ilk kahvaltımı verdim. Az olmasından kaynaklı mı yoksa sevdiğinden kaynaklı mı bilemedim ama kahvaltıyı sevdi. Kahvaltı dediğim de sadece yumurta sarısı ve pekmez karışımı var 😃 labne peynir ve bebe bisküvisi henüz yapamadım 😶
Ben kıvamını açmak için yumurta sarısı ve pekmezin üzerine az miktarda anne sütü koydum. Bu olur mu? Yani anne sütünün ve pekmezin birleşiminde bir sakınca var mı?