Busraa_1 Kızlar 6ay önce normal dogum yaptim doğumdan 2 ay sonra adet oldum 2kere ve bir daha olmadim hormonol bozukluk olur diyorlar doktorada gidemiyorum ortalıktan dolayi böle olan varmı aranizdaa
gzmmhmt Busraa_1 ben tam 1 sene olmadım 😂 geçen ay adet oldum daha yeni, doktorum çok normal demişti. Şuan düzeldi. Korkmayın hemen. Ama ben emziriyorum, kızım da memeye çok düşkün. Doktor o yüzden demişti
Hamzaeda Bende doğum yapalı 1 buçuk sene olacak sürekli düzensiz adet oldum daha yeni yeni düzene girmeye başlıyorum baya uzun sürüyor insanın toparlanması demekki