Esenazra sadece aşıya gidiyoruz sağlık ocağına, gidince ölçüm yapıyorlar ama baz almıyoruz. Doğduğundan beri takip eden doktorumuz var her ay ona gidiyoruz. Şöyle ki ölçüm yeri farklı olabiliyor o yüzden sağlık ocağında farklı doktorumuz da farklı çıkıyor. Boy ve kafa çevresi sıkıntı olabiliyor. O yüzden üzülmeyin ama takibinizi yapan doktorunuzla görüşmeyi de ihmal etmeyin.