Ozlem98 Kızlar ne gibi belirtileriniz olmuştu. Bende normal akıntımda pembemsi kan var . Yardımcı olur musunuz ???
[silindi] Ozlem98 bende de tdaktırdıgımdan beri sürekli akıntı var pembe oluyo kahverengi oluyor. Test yaptırdım hamile değilim. Olabiliyor demekki