Merhaba arkadaşlar kızım 2 aydır ayakta duruyordu 1 aydır da tutunarak geziyordu. son 2 haftadır elini bırakıp adım atıyor başta sadece 1 taneydi şimdi 4 5 adım atabiliyor. Bu aşamadan sonra tam olarak yürümesi ne kadar sürüyor acaba? kendi bebeğiniz adimladiktsn ne kadar sonra yürümeye başladi?