Doktor en ufak bir sorun gördüğünde hematolojiye yönlendirirdi zaten korkmayın. Kan degerlerinde yukseklik ya da düşüklükle birlikte tüm degerler arasindaki orantisizlik risk faktoru olarak degerlendiriliyor diye biliyorum. Yani atiyorum lenfosit cok yuksek notrofil cok düşük gibi, doktor sorun yok diyorsa yoktur