Kızlar sadece 1 hafta kullandım bebeğim ilk 1 ay ememiyordu. Sağarak veriyordum. Bunu aldım bi hafta kullandım sonra beni emmeye başladı çok şükür. O yüzden satıyorum. Biberonu kullanıyorum ama wee babynin biberonu var uyumlu tamamen onu yolluycam fiyat 150 TL