Aci Kizlar ise baslicam o yuzden sut biriktirmeye calisiyorum da derin donduruya koyacam sutumu nasil koymaliyim poset aldim ama once biraz buzdolabinda sogutmak mi lazim yoksa hemen konuluyo mu bide cozerken nasil yapiyorsunuz
Deletedmom60 Aci ben hemen koyuyodum, çözerken de asla direkt ateş görmemesi gerek ilk buzdolabına indiriyordum ben orada buzu çözünüyordu sonra bir kaseye kaynar su dolduruyordum biberonun içine kullanacağın sütü alıyodum biberonu da kaseye koyuyordum
Aci Deletedmom60 tadinda degisme oluyor mu yani baktiniz mi hic bi kac yerde degisir tarzinda biseyler okudum da hatta atmis sutleri
Srhnzlcn Deletedmom60 merhaba bnde biriktrimeye başlamalıyımda kullanacağım kadarını demişsiniz ya geri kalanı buzdolabı kısmında mı kalıyor? 3 gün kalanı tüketebiliyor mu?