cagla24 İlk zamanlar oyle oluyomus galiba 😂 Ben de her gun ayni gunu yasiyorum resmen bir degisiklik olmadan gunler, haftalar geciyor hahahah ilk gunlerde oyle olurmus arkadasimla konustum da 😂 Buna da sukur valla kuzum bir de su corona tabi tuz biber yoksa belki hava aldirmaya fln cikarirdik simdi oda yok tabi🙁🤷🏼♀️