gizmii benim de yara olmustu ama lansinoh geçirmişti ama duyduklarımı söyleyebilirim bu tahin üzerinde bi yağ oluyor ya onu ucuna sürünce iyi geliyormuş emzirmeden önce görüsünü sütun ile Islat emzirdikten sonra kapatma biraz açık kalsın hava alsın gümüş kapak kullananan arkadaşlarım vardı iyi geldiğini söylediler canım suan aklıma başka bisey gelmiyor doktor krem de veriyormuş olmadı doktoruna danış istersen çok geçmiş olsun 🌸