Mhela hiç korkma canım allah yardım ediyor çok şükür, ben 50 günlük falan gittim evime eşim çok pimpirikli düzen hastası yemek temizlik falan dört dörtlük bekler korkuyordum yapamam diye bismillah dedim gittim evime sonrası bir baktım kendiliğinden oluyor önceleri küçük diye sürekli gözümün önünde tuttum iş güç yemek yaparken sonra 3.ayda yatak odasında yatırmaya başladım hem daha uzadı uyuma süresi hem de sürekli başını beklemem gerekmedi o uyurken iş güç yaptım saat erken bile olsa yemeğimi yaptım tabi bazen huzursuz oldu ağladı mutfağa götürdüm ana kucağı ile mutfak garip geliyordu inceliyordu o bakana kadar etrafa ben işimi yapıyordum(içli köfte yaptığım zamanlar bile oldu sen düşün😂) farklı odalar garip geliyor bebeklere iyice görmeye başlayınca arada odasındaki yatağına götürürüm yatağa nevresime korumalıklara vs bakarken ben birşeyler yapıyorum sürekli konuşuyorum şarkı söylüyorum kendisinin ağlamasına fırsat vermiyorum öyle öyle geçti 4.5 aylık olacağız 😊