090 3.5 aylık bebek çoğunlukla uyku halinde oluyor eğer meme alıyorsa emzirin kalkış ve iniş de , meme almıyorsa mamasını hazır bulundurup yine iniş ve kalkış da verin. Ben bebeğim doğdu doğalı 2 saatlik uçak yolculuğu yapıyorum. Hatta 15 aylık olduk daha 1 hafta oldu İstanbul’a geleli ☺️ hostesler de ayrıca yardımcı oluyor. Bebekli olduğunuz için cam kenarı verecekler , check in yaparken şunu rica edin veya hosteslere de söyleyebilirsiniz. Uçak da boşluk varsa yan koltuklarinizin boş kalmasını isteyin. O kadar rahat oluyor ki ☺️ puseti ile beraber uçak kapısına kadar gidebilirsiniz. Orada görevliler sizden alıyor ve iniş yapılınca yine kapı da teslim ediliyor. Aklınıza takılan birşey olursa seve seve cevaplamak isterim.
Bu arada yorumlarınızı okudum. Virüs nedeniyle yolcu olmayanı havalimanına almıyorlar. Uçak içine 1 tane çanta alıyorlar bebeğinizin olur. Bir de benim ufak çantam vardı sorun olmadı. Endişe etmeyin zaten görevli çok oluyor destek istersiniz. Bebekle görünce herkes yardımcı oluyor ☺️