Arkadaşlar merhaba, kızım 7 aylık diş çıkarıyor aslında sıkıntısız bir şekilde patladı dişi ama henüz yükselmedi . Dün ishali başladı gece bile ilk defa kaka yaptı ishal normal mi bu durum ? Ek gıda alıyor önerebileceğiniz bir şey var mı ne yapmam lazım neye dikkat etmeliyim ne yedirmeliyim sizce?